Fluxuri de lucru

Procesul ORDER – BILLING - SHIPPING

Incepe cu comanda online a unui client, pentru care trebuie sa furnizeze informatiile necesare prin completarea unui formular de comanda. Operatorul magazinului online va verifica corectitudinea acestei comenzi, numele produsului, cantitatea si pretul.

Apoi verifica disponibilitatea produselor, comparand ce se comanda cu ce se afla in statutul de inventar.

Daca produsele sunt disponibile, confirma plata, apoi termenul de livrare cu clientul si compania de curierat.

In final, emite factura sau alt document cerut, inregistreaza livrarea si transportul este indeplinit conform planului.

Cand bunurile ajung la client, acesta sau compania de curierat confirma primirea lor, iar comanda este considerata inchisa cu success.

Politica de vanzare online:

7.1. Accesul la serviciu

7.1.1. Accesul la serviciu este permis oricarui cumpărător.

7.1.2. Pentru a i se permite accesul la serviciu, cumpărătorul va trebui sa accepte prevederile Documentului.

7.1.3. SC Atelierul de ceramică SRL își rezervă dreptul de a limita accesul clientului la Serviciu și de a șterge Contul acestuia în cazul în care consideră că în baza comportamentului avut de către Client, accesul și existența contului clientului ar putea prejudicia în vreun fel SC Atelierul de ceramică SRL.

7.1.4. Fiecare client poate avea un singur cont. Este interzisă partajarea unui cont între mai mulți clienți.

7.1.5. În situația în care se descoperă accese de acest gen, SC Atelierul de ceramică SRL își rezervă dreptul de a anula sau a suspenda accesul clientului la conținut sau serviciu.

7.2. Produse și servicii

7.2.1. SC Atelierul de ceramică SRL poate publica pe site informații despre produse, servicii și/sau promotii practicate de către acesta sau de către oricare alt terț cu care SC Atelierul de ceramică SRL are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă și în limita stocului disponibil.

7.2.2. SC Atelierul de ceramică SRL poate limita capacitatea de achizițonare a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat, unuia sau mai multor clienți.

7.2.3. Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) si includ TVA.

7.2.4. Toate informațiile folosite pentru descrierea produselor și/sau serviciilor disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentări multimedia / etc) nu reprezintă o obligație contractuală din partea SC Atelierul de ceramică SRL, acestea fiind cu titlu de prezentare.

7.3. Comanda online

7.3.1. Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe site.

7.3.2. Prin finalizarea comenzii clientul consimte ca toate datele furnizare de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării comenzii, denumită în cadrul acestui document "comanda emisă".

7.3.3. Prin finalizarea comenzii clientul consimte că SC Atelierul de ceramică SRL poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de SC Atelierul de ceramică SRL, în orice situație în care este necesară contactarea clientului.

7.3.4. SC Atelierul de ceramică SRL poate denunța unilateral comanda efectuată de către client, în urma unei notificări prealabile adresate clientului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:

7.3.4.1. datele furnizate de catre client, pe site sunt incomplete sau incorecte

7.3.4.2. activitatea clientului pe site poate și/sau produce daune de orice natură de partea SC Atelierul de ceramică SRL și/sau partenerilor acestuia

7.3.4.3 realizarea a mai mult de două livrări consecutive, eșuate

7.3.4.4. pentru alte motive obiective.

7.3.5. Clientul poate renunța la o comandă efectuată, atunci când este contactat conform art. 7.3.3.

7.3.6. Detaliile de livrare a produselor incluzând dar nelimitându-se la timpul necesar livrării nu constituie o obligație contractuală din partea SC Atelierul de ceramică SRL, fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese, în cazul în care oricare parte poate fi sau este prejudiciată în orice mod de pe urma încălcării acestora.

7.3.7. În cazul în care un client își modifică datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate comenzile în derulare existente la acel moment, își păstrează datele definite/acceptate de către client înainte de momentul modificării, luându-se în considerare pentru livrare și contact, noile date modificate corespunzător.

7.4. Comanda telefonică

7.4.1. Clientul / Membrul poate efectua comenzi telefonice.

7.5. Contract și finalizare

7.5.1. SC Atelierul de ceramică SRL va facilita informarea clientului asupra stadiului de finalizare în care se află comanda sa.

7.5.2. Contractul la care se adaugă documentele care atestă livrarea către Client a produselor contractate de acesta, de partea SC Atelierul de ceramică SRL, devine Contract onorat.

7.6. Transport

7.6.1. Livrarea către client a produselor/serviciilor achiziționate, este efectuată în mod gratuit sau contra cost de catre SC Atelierul de ceramică SRL în funcție de politica sa la momentul respectiv.

7.7. Returnarea produselor

7.7.1. Clientul se obligă să notifice SC Atelierul de ceramică SRL, intenția sa de a returna produsele achiziționate, prin orice mijloc de comunicare scrisă (e-mail/fax/etc) în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la primirea produselor și/sau serviciilor.

7.7.2. Clientului care a notificat SC Atelierul de ceramică SRL conform art 7.7.1, îi revine responsabilitatea de a se asigura că produsele la care a făcut referire sunt în exact aceeași stare cu momentul primirii produsului.

7.7.3. SC Atelierul de ceramică SRL poate să refuze produsele returnate de către clientii săi, dacă returul se încadrează într-unul din cazurile prevăzute în continuare, fără ca acesta din urmă să pretindă daune-interese sau despăgubiri:

7.7.3.1. În cazul înlocuirii produsului achiziționat cu un alt produs având alte specificații sau de un tip diferit, excepție făcând situația prevăzută la art. 7.8.1.4.

7.7.3.2. În cazul în care cererea de returnare pentru oricare din situațiile prevăzute în art. 7.7.3 are data de expediere a notificării intenției de returnare care depășește termenul de 5 zile lucrătoare prevăzut conform art 7.7.2, calculat din ziua lucrătoare imediat următoare datei contractului onorat.

7.7.3.3. În cazul în care se returnează un produs având ca motivație una dintre situațiile prevăzute în art. 7.7.3, iar produsul returnat nu este în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate etichetele intacte și documentele care l-au însoțit).

7.7.4. În cazul rambursării contravalorii produsului, aceasta se va face în cel mult 30 de zile de la confirmarea returului.